espaytax | Panel Klienta - Rozliczenia Podatkowe
Wyloguj się

Witaj, Natalia Aragon

IRNR Modelo 210

Oto Twój panel zarządzania podatkami dla nierezydentów w Hiszpanii

Polec znajomego i otrzymaj 10 EUR

Udostepnij swoj link: Twoj znajomy otrzyma 10 EUR rabatu na pierwsza deklaracje, a Ty zyskasz 10 EUR salda (15 EUR od 4. polecenia).

Saldo kumuluje sie i jest automatycznie naliczane przy Twoich platnosciach.

Wybierz rodzaj przychodu, który chcesz zadeklarować

Każdy rodzaj przychodu wymaga osobnego formularza Modelo 210. Wypełnij nasz prosty formularz i wyślij swoją deklarację podatkową dla nierezydentów w kilka minut!

Posiadam nieruchomość

Podatek od nieruchomości nieużytkowanej (renta przypisana)

Gdy nieruchomość jest przeznaczona na własny użytek (stoi pusta, służy jako dom wakacyjny), musisz raz w roku zapłacić podatek od dochodu przypisanego (renta imputada).

  • Kto: Wszyscy zagraniczni właściciele pustych lokali.
  • Stawka: 19% z podstawy (1,1% lub 2% wartości katastralnej).
  • Termin: Raz w roku, do 31 grudnia za rok poprzedni.
Jakich informacji potrzebuję? (Wymagane dane)

Wynajmuję nieruchomość

Podatek od dochodu z wynajmu nieruchomości w Hiszpanii

Jeśli wynajmujesz swój apartament w Hiszpanii (najem turystyczny lub długoterminowy), masz obowiązek zadeklarować uzyskane przychody.

  • Kto: Właściciele wynajmujący nieruchomość.
  • Stawka: 19% dla rezydentów UE (możliwość odliczenia kosztów), 24% dla osób spoza UE.
  • Termin: Rozliczenie roczne za 2026 – do 20 kwietnia 2027.
Jakich informacji potrzebuję? (Wymagane dane)